When You Lost Your Way To Allah You Should Turn..As HE Promise HE will Always Be There

Thursday, September 17, 2009

..SaLam Eid MubaRaK..


khamis,17 september 2009, 27 ramadhan 1430..kamar beradu,mahallah jam'iati..(^_^)

salam ukhuwah kpd semua terutama kpd yg sudi ziarah di blog ku yg xseberapa ini...masih ada kelemahan yg perlu dperbaiki..ada info tbaik blh komen di blog ana..syukran jazilan..

xde apa yg perlu dicoretkan di sini..(xde idea sebenarnyer,hehe)..sekadar ingin membuat ucapan kpd semua bloggers,sahabat-sahabat,atau sesiapa shj yg sedang mmbaca entry ana skrg ni..(pe bnde melalut ni..=p)asif jiddan..

salam eid mubarak!!salam aidilfitri,maaf zahir dana batin,di atas semua salah dan silap..tersalah kata dan tersalah bicara..terutama kpd sahabt dan sahabiah yg mnegenali ana..buat ibu dan abah yg berada di baiti jannati,selamat hari raya adilfitri..anakanda ini ingin meohon segala salah dan silap dr kecil lg hingga sebesar ini..syukran jazilan atas semua pengorbanan,dorongan,nasihat,sokongan yg diberikan..dan juga adik-beradikku, ukhtiku yg bakal menikah pd syawal ini..insyaAllah..akhi,wa ukhti soghir..wa akhi soghir..(rindu kt adik sgt2..semoga sentiasa dirahmati dan dipayungi rahmat-Nya di dunia dan akhirat..ameen..insyaAllah..

tidak ku lupa juga buat Allahyarhamm ayah tercinta yg sudah masuk genap 4thn dijemput panggilan ilahi..tatkala syawal menjelma,hatiku sayu,sedih dan kadangkala menitis air mata mutiara dr 'ainaini..rindu,terkenang kenangan kita bersama usrati,tika menyambut aidilfiri di kampung halaman..sekalung doa Al-Fatihah ku hadiahkan buat titipan kpd mu ayah..semoga ayah tenang dan ditempatkan di kalangan orang yg beriman..insyaAllah..

Syawal yg bakal kunjung tiba,dan ramadhan pun mula melabuh tirainya..ku menharapkan semoga ramadhan kali ini penuh bermakna buat diriku..dan dapat merasainya pada tahun seterusnya..insyaAllah..

wa akhiran,salam aidilfitri ku tujukan buat semua..tidak kira siapa pun..salam eid mubarak..!!maaf zahir dan batin..salamesrabadikhlaselamanya..

..wa ila liqa'..ma'a salaamah..(^_^)

No comments:

::MUTIARA HIKMAH::

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::PENGUNJUNG SETIA::